Lyrisk

Efter att ha läst ut boken, Flyga Drake igår blev jag som lyrisk, åkte direkt och hyre filmen.. :)
Den var fin, många detaljer jag saknade men så är det ju om man läst boken innan man ser filmen, men det var väldigt bra ändå. Vacker!

Såg även en annan film, Angel. Citerar Ronja "Se inte den, den är skit kass"! Det var verkligen dåligt, nästintill pinsam.
Skärpning till Rolf och Helena ;)

Fick börja efter den andra efterlängtade boken, Emma mias dotter och dittils verkar den hålla måttet :P

Pratade med Carro igår som kommit hem efter två veckor på Canarie öarna :P Dom hade haft det bra.

Snart ska jag traska iväg till jobbet, Jobbar med Linda så det blir en kul kväll :P Sen blir jag ju hämtad av Johan och Jessica :) Då ska jag hem och mysa.

Ha de bra /Emelie

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja det är en riktig tatuering som hon har ;) <3

2008-08-23 @ 18:11:29
Postat av: Ronja

Jag sa ju att den var en riktigt kass film :p men vi såg nya arn igår, se se se :D åh vad den var bra!! sorglig bara.. Ringer dig hela tiden men utan resultat ;P mobilsvar. Hoppas ni har det fint.pyss!

2008-08-23 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0