Fotoalbum, mobiltelefon och framtiden :S

Jag blir helt snurrig, vet inte vad jag ska göra om dagarna.. Som tur är har jag framkallat ALLA sommares bilder, och det blev några stycken kan jag lova.
Igår klev jag upp, poade lte och sen begav jag mig till söder för jag skulle på studievägledning hos komvux, jag gick och gick och gick och gick.. Men jag hitade inte till det där F*örbannade stället.. Så jag vände på klacken mot dollar store för att inhandla fotoalbum.. Dit gick det utmärkt, men när jag sen kom ut från affären verkligen öste regnet ner, vilket inte var roligt! Jag hade inte tålamod att vänta heller så jag tog en extra påse runt mina album och knallade, efter bara 10 meter ångrade jag mig men då var jag redan piss blöt och kunde inte göra något åt saken :S
Hem och hängde droppande våta kläder på tork, och sen lagade jag mat.
Farma biffar, färsk potatis och brunsås, verkligen gott, kändes som att jag åt husmanskost hemma hos mormor, så gott var det..
Sen kom Johan hem och då skulle vi fixa våran garderob..Jag vek alla mina kläder och jag slängde hälften, är så trött på kläder, har kvar plagg från högstadiet tillochmen, lever i någon fantasi dröm att "jag en dag ska komma idom" så igår og jag mitt förnuft till fånga och sorterade ut det mesta faktiskt.
Alla saker som vi hade i skrubben innan åkte ner iförrådet och sen in med gardroberna :) Ljuvligt att slippa ha alla dammiga kläder i kartoger i vardagsrummet...
Sen åkte vi och handlade grönskaer och slängde mina kläder i UFF kontainern. På vägn hem skulle Joha visa vart komvux låg eftersom jag ska dit i dag istället, men attans så glömde vi bort det..
Jag ger det ett försök ändå. Ska ner på stan och kika ändå så jag kan lika gärna försöka hitta igen?

Det finns ett område i Gävle som heter "gamla gävle".. Det är området som är kva innan standen brann ner för flera flera år sedan.. Där vill jag bo. Så underbart mysigt område. Vackra hus, kullerstensgator och bilfritt på dom flesta vägar. Urmysigt och samtidigt jätte nära till stan.. Det vore en dröm. Men att bo där kostar tydligen flera miljoner så det får förbli en dröm..

Igår pratade jag massor i mobilen, det var längesedan jag pratade så mycket. 
Med Ronja 3 gånger tror jag, Johanna 2 gårngeroch littan en gång.. Vi smider inför helgen och det ska bliså grymt kul. 
DOm kommer hit på torsdagkväll vis tio, på fredagen blir det (om jag får gissa) shopping, och på kvällen så klart konserten med Lasse :P ÄNTLIGEN! Lördagen utgång på tantgrön och söndagen tårar i sängen för att dom åkt.. 
Rebecca och Robin kommer också hit för att bli förtrollade av Lasse, men dom stannar inte :/ Men det blir kul ändå! :) 
Vin vin och glada miner!

Nu ska jag göra mig klar för lite gledning i livet det kan behövas.. Vet inte riktigt vad jag skata mig för och matte känns minst lockande men vad gör man inte? 

Ha de bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0