Rastlöshet.

Jo, jag är ganska rastlös just nu. Igår storstädade jag mitt rum för att slippa gå igenom varenda pryl nästa månad, nu är skiten ute, alla rat papper, allt skräp.
Jag fick äntligen mitt berg av kläder tvättade, det var på tiden. Men nu är det gjort.
Idag sitter jag på skolan, ska läsa på mitt arbete för ikväll har vi genrep inför kommade veckor när vi ska ut i skolor och föreläsa. Jag ser faktiskt fram emot det, men det känns samtidigt lite jobbigt.
Det poitiva är att tiden går fort nu. :) På fredag ska vi grilla. Mumma, Kom på att det är sista vanliga helgen på skolan. Sen blir det långhelg, festival helg och inläsningshelg.. Sen är det slutt slutt slutt...
Jag väntar på att posten ska komma, hade fyllt i adressändringen fel, så klart. Och jag hoppas att mina skivor är på ingående iaf. Igår ringde jag lillasyster och gav henne min bärbara dator i 15 års present, ingen kunde bli gladare över den. Det var kul.. Det väntar faktiskt en till överraskning åt henne också.

Jag älskar våren, det är verkligen den bästa årstiden för mig, jag klampar mig ur den trista och deprimerande vintern och känner mig som helt ny människa. Jag älskar våren.
Finns det nått bättre? Allt blir så mycket lättare och man blir kär i allt och alla på nytt.. All insperation och lust kommer lixom tillbaka ;) Det är lycka med vår.. All hyllning till våren..

Nu ska jag ta och maila farmor, åker antagligen och hälsar på henne innan vi åker till Tunisien, är ledig den veckan och det blir lite långtråkigt att bara vara i Gävle när Johan och alla jobbar. Plus att det inte alls är särkillt långt så efter maj kan åka till henne om så bara över dagen :)

Puss och Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jessica Brorsson

Tunisien, vill också åka utomlands!!! När är det ni åker?

2008-04-23 @ 16:00:09
URL: http://spunkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0