Oväntat besök.

Haha.. ja jag förväntar mig oväntat besök denna afton.. Mer om detta senare.
Igår ringde dom om jobb så mitt liv har ljusnat, verkar som att jobb inte är en omöjlighet trots allt.
Bytte adrss igår också. Så min nya adress är numera:

Hillmanskroken 4
802 82 GÄVLE

Och just nu ringde dom igen så jag har en inbokad arbetsintervju klockan 10.00 i Gävle den 2 maj :)
WIIIIIEEEE

Ikväll ska jag till Angered på musikcafé, allt för att komma bort från skolan, men det ska bli väldigt roligt.
Imorgon blir det tvätt dag och jag ska vara med i någon undersökning som Tina och Anders gör.  Spännande.. Haha

Yes, nu kallar studierna igen! Skål för de!
ha de bra! kram

image252

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0