En dag kvar...

Imorse klev jag upp och var inte så där vanligt trött som jag brukade vara tack och lov :)
Ringde på hos Frasse och vi knackade på hos Teresa som fyller år idag. Uppvaktade henne med paket, dock ingen sång för vi hadde inte hunnit sjunga upp ;) Sen knallade vi till frukost, och vidare till spanska där vi höll en presentation om Nicaragua, ?Donde Está? Hmm det var VÄLDIGT svårt.

Klassråd, som inte ledde någon vart som vanligt ;) Sen var det föreläsning i Tyftis om energifrågor :S Men vi gick för vi skulle ju till MYGGENÄS och hålla föredrag.. Det gick hyffsat egentligen men jag fick tunghäfta och böjade fundera på vad jag gjorde där istället för att prata om det jag skulle ;) Men det kanske är sånt som händer.. Haha..

Sen har det varit ett himlarns cyklande hit och dit.. Men jag börjar få struktur på det här nu, men att passa tider, komma ihåg och fixa sånt där som egentligen är viktig men som man gärna skjuter på..

Imorgon är det torsdag, "hemresedag" som det kallas, har lektioner men får sluta tidigare.
Vi har bra ämnen imorgon, så det ser jag fram emot. Sen ska vi ta bussen till Gbg, och käka middag innan vi sätter oss på tåget mot Gävle, är glad att Teresa ska med, kanske att dom 7 timmarna går lite fortare då :S

Ikväll ska vi baka en tårta till henne och mysa lite innan alla åker hemåt åt olika håll.. Kommer bli lite chockartat att vara ifrån mina sambos och Tina nu när man verkligen levt tillsammans så nära under två månader, haha.. Men det ska bli skönt också.. Ett annorluda och kanske halv jobbigt lov iof men jag slipper ju lektionerna iaf :P

Nä, nu ska jag fira Teresa som blir 22 år :P
image10








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0