Lycklig

Nu är det 9 skoldagar kvar innan jag får lämna denna plats i Sverige. :) Underbart.
Melissa har blivit mydig :) Roligt. Fick ett vykort av min mormor, hon hade skickat med ett urklipp från Tidningen. Det var roligt att läsa.
Idag ringde Johanna, det var kul. I övermorgon åker vi dit :) Äntligen.
Hon jobbar ifs från tolv till elva på kvällen, men när hon kommer hem kommer festen i kollektivet antagligen vara igång och då är det som det hörs utgång som gäller.. Det ska bli sååå kul. Lalla runt på KarlJohan, käka bislet Kebab och träffa alla vänner där. Kul kul..
Imorgon kväll ska vi dricka vin och äta gott till Idol Finalen, det blir antagligen inte så sent eftersom vi ska åka klockan åtta på lördagmorgon men det brukar ju kunna bli sent ändå :S

Har en svag känsla av att jag kommer få bullar och kakor imorgon kväll.. :D haha.. lustigt.

Ronja, snart ses vi igen :) längtar som en galning. Juldagen i år kommer bli speciell.
Kär, tillsammans med mina bästa vänner och antagligen belåten med julklappar..
Har ganska mycket som måste fixas och förberedas inför resan, men jag lär ju ta en sak i taget :)

Puss på er..


JoHANNA ---> OSLO   snart ses vi.

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0