Bra dag??

Näe. Börjar bli deppiga inlägg här.

Åkesson har fått en tårta i fejjan! Ingen Kommentar på den. 
Carola har fixat frillan likt hennes adoptivsotter. Var sjätte svensk betalar för mycket för elen..

Ja jag har läst Aftonbladet ikväll. Dynga.

På fredag åker vi till Gävle för att mysa med bebis och gå på dop. Förutsatt att inget symptom dyker upp.. Om vi alla är friska från och med imorse så kan vi åka som planerat. Annars blir det nog varken det ena eller andra.. 

Så ser det ut nu. Jag planlägger nästa vecka då den här veckan gått åt att ta hand om sjuklingar har det inte blivit mycket annat gjort. 

Får se om jag lyckas bocka av något på listan.. 

Å andra sidan ska jag sluta klaga, en nära vän och familjemedlem ligger på sjukhuset sen mer än en vecka tillbaka så lite perspektiv sätts in. Vi har det ganska bra med "bara" magsjuka och bör nog enbart vara tacksamma.

Theo är min hjälte iaf.. "Heeeej miss bebis Bell åå å åå å" och hans grymma dans steg till.. Ingen kan få mig att skratta som den killen!  

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0