Skonade

Vi har verkligen varit skonade med bråk vad det gäller Theo men idag/kväll tror jag det slagit runt helt. Det började med att han totalvägrade gå hemifrån grannarna för att äta, Johan fick bära en vansinnig unge under armen hem.

Vidare fortsatte kvällen med badvägran, tvätta håret vägran, och vad jag än gjorde, la jag fram hans kläder blev han sur för att dom låg på byrån, satt jag i soffan så var det på fel plats, kvällsfikat var fel och allt upp och ner. Jag är smått chockad. Aldrig har han testat sina gränser så som i kväll. Och jag har varit stenhård tillbaka så nu ligger jag är med ett samvete som kommit ikapp.. Jag vet Att han mår bra av gränser och så vidare med efter den här kvällen känner jag mig som världens elakaste mamma..

Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0