Pi




Det är torsdag. Jag har jobbat. Det var kul, att prata jobb, få höra om jobb och få känna sig som en vuxen igen :) Jag lär mig administrativa grejjer. Det är kul. Men det komma ta tid innan jag kan allt. Thilde var grym. Tålmodig och sov. Det gick fint.

Pappa följde med oss hem. Han har hand om en av Fannys hundar. Vi tog en promenad till Dagis och Theo blev glad att Mopparn var med. Dom lekte och spelade spel och hann duscha. Det känns som lyx att duscha utan att behöva tänka.. "nä nu sköljer jag inpackningen för strax behövs jag".

Ikväll kommer Johan hem. Jag har inte sagt nått till Theo eftersom han alltid vill vänta och ikväll åkte han på hockey innan han kom hem så det blir ett efterlängat återseende imorgon.

Efter vi ätit middag och då jag är less på "DATA TV" tjat så ritade vi en teckning och skrev ett brev som vi sen gick ut och lämnade i Tigers postlåda. Från och med imorgon kommer det sättas klocka på allt som har med tv/data att göra. Båda barn har den här veckan varit som en klocka. Just ikväll pratade jag i telefonen klockan 19 och då jag kom in i tv rummet från köket sov båda två så det var bara att bära till sängarna.

Förövrigt hörde jag på radion idag att det är PI dagen idag. Internationella PI dagen och det firar folk på fullaste allvar. Jag som avskyr allt som har med matematik att göra tar starkt avstånd, det finns många anledningar till fest men där går gränsen för mig.


 
 
Jag är så sjukt trött trots att vi sovit nästan hela natten, men vill träffa Johan innan jag somnar så jag härdar ut ;) Ha en fin kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0