Glada barn.

 
 
 


Idag har jag haft Sandra på besök. Super mysigt. Jag kunde dessutom lämna Thilde med henne medans jag hämtade Theo, det är skönt att slippa klä på/av.. ta in/ut ur bil. Ja allt gick lite fortare helt enkelt. :)




Thilde dreglar som 17. Men idag har hon haft en ganska bra dag ändå :) En tand i nedre käken kikar fram nu också. 




Och så blev klockan 17 och Theo jublar. Gympa.



Han är duktig. Har blivit modigare och han lyssnar. Kände mig ganska stolt idag över hur duktig han var!



Hem. Bada barn. Sova. Theo är fortfarande så himla snäll och go med Thilde och jag blir varm i hjärtat varje kväll när dom ska mojja innan dom somnar. Ikväll somnade båda utan problem. 

 
 
Imorgon startar vi dagen tidigt med utvecklingssamtal på dagis, efter det möte med socialtjänsten, hämta hem trollet från Dagis igen och sen hämta hem dom stora barnen. Äta gott och ha Trebligt! 

Känns som en dag som egentligen haft behövt mer sömn. Jag är så trött att jag får svettningar.. Usch! 
Barnen gick om varndra inatt så när Thilde äntligen somnat så ville Theo göra morgon. Känner mig smått groggy, men det ska nog gå vägen ändå. Har väntat i två månader på utvecklingsamtalet och 9 månader på det andra mötet. Vipps så blev dom på samma dag. Bara hålla tummarna för att Thilde är sammarbetsvillig. Hon var iaf super snäll på gympa timmen. Hängde i bärselen och var hel nöjd med det :) 


Ne nu ska jag göra kväller jag med och kanske sova ikapp några timmar. 

Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0