Det går undan..

Swiss sa det så var två möten avklarade, handligen gjord och kycklingen i ugnen. Klockan är inte ens tolv och vi klev upp 05 imorse. Dom senaste nätterna har inte varit nå vidare och den här veckan känns det ganska tungt att vara ensam. Men det går på det ena eller andra viset. 

Utvecklingssamtalet var bra. Theo fick massa beröm. Dom tycker han är artig ;) Det gillar jag. Däremot har dom problem med att få honom sitta stilla, under samling och sagostund, det var nått dom tränade på ;) Haha. Jag fick titta i pärmen och ser vad stor han blivit. Han hade ritat ett jätte fint självporträtt av sig själv och hela mitt hjärta blir varmt då jag ser alla fina bilder och vad han kan! 
 
Nästa möte gick smärtfritt också. Snabbt, dom har ofta ganska bråttom. Men men. 
 
Jag och Thilde åkte och handlade. 
Nu är vi hemma och har slängt in kyckling i ugnen. Det blir efterrätt idag eftersom barnen kommer :) 
Jag har gjort iordning en frågelek som vi ska köra, synd att timmarna går så fort. 
 
Ne, Thilde sover så jag tar en blund på soffan medan det finns läge. 
 
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0