Brillor i mängder!




Från snöstorm till strålande sooool!
Jag gillar verkligen tanken på solbrillor och ska bunkra upp med ett lager den här sommaren, finns nått bättre att dölja svarta PÅSAR under ögonen med? ;) Underbart.

Idag har vi fixat och trixat. Vi har städat. En hel del återstår men det känns så "onödigt" att städa som en dåre när jag vet att det kommer röjas som bara den i helgen då  det blir 4 kidz här.
Men vi har hälsat på pappa i Stockholm som Theo säger (firman inne i stan), varit på banken, hämtat en spegel, handlat ost och lördagsgodis. Det tjatas om skatt jakt..
 
När vi kom hem låg ett paket i brevlådan, det var Theos våtdräkt som kommit, jag har kyvstartat sommaren rejält. En uv dräkt som kommer bli perfa i Grekland då det är lite stor nu :) Just som tänkt!
Jag borde börja förbereda middag då jag vet att dom som infaller om nån timme kommer vara skit hungriga men jag gillar att äta senare på helgen så dom får ta nån macka så länge.. Taskigt kanske..

Billy är på skit humör. Hon fräser och gastar. Men Theo underhåller henne så just nu är hon ganska nöjd.
Imorgon har jag lovat Theo och Felicia att åka till stallet och kolla på ponntlektionerna. Phju, det är bara det att dom börjar så tidigt :/ Inte för att jag på nått vis tror att vi kommer sova särskillt länge.. Snarare tvärt om.
 
Nu ska jag dra av golven och starta en tvättmaskin. LÄNGTAR tills tvätten får hänga ute och torka! Det är sommar för mig det!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0