Vart tog det vägen?

Hela mitt långa inlägg med massa bilder från gårdagen har bara försvunnit. Och vet ni vad?
Jag har inte sovit ett dugg, så jag tänker inte göra om det. :(
Jag hade glömt hur jobbigt det också kan vara med att kliva in i bebisbubblan.
SÖMN! För guds skull (inte för att jag tror på honom) men jag känner mig på riktigt full efter den här natten.
Just när man himlar med ögonen och sömnen är på väg då har hon satt igång. Skrikigt hela natten.
Var 10onde minut. Säkert magknip. Stackaren. Nu mår hon bra.
Johan fick sova på förmiddagen, nu är han och handlar sen ska jag sova.
Skift gången har börjat. Jag hoppas och tror att det är bättre om en vecka. Barnmorskan menar att dom
vänder dygnet til det normala vid ca en månad?? Hmm.. det gjorde inte Theo iaf ;)
Hur som helst så sticker jag åt Theo dvd film och spel på min mobil, och så kommer det dåliga samvetet ikapp sedan. Det är fint väder ute också.. Men aja, det kommer fler fina dagar.
Ikväll får vi besök. Det blir god mat. Jag längtar.
För då kommer jag vara utvilad igen..
 
Och bara för att jag uppmanade pappa att gå ut och kolla på våran skridsko kille så slänger jag in några bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
Nä fy bubblan för uteblivien sömn. Och fy bubblan för lilla tösen som inte heller får sova.
 
 
Johan är som sagt på affären och då han ringer piper jag in i köket och tycker att jag ganska tyst säger "köp med lite lösviktsgodis tills ikväll" Varpå Theo kommer springades in i köket och skriker "MEN MAMMA DET ÄR INTE LÖRDAG, SKA DU FUSKA ELLER?".. Fan!
 
 
 
Nä nu ska jag bära upp fin porslinet som jag fått av Farmor.
Har önskat mig nytt porslin från Ikea, lite finare (samma som Bella och Jocke har) men som jag kan ha till vardags ändå.
 
Arv, 18 delar 349:-
 
 
Och nya sängkläder.
Backsöta 149/set också från Ikea.
 
Ikea är bäst. Bra priser, bra kvalité.
Men ikväll åker farmors servis och gynningglasen jag fick av mamma och Fanny fram :) Johan står som kock så jag är inte nervös.
 
Vi blev bjudna till Örbäck där det lockades med slalomåkning, (jag vill verkligen få upp Theo på skidorna i år) och det bara drog i mig när Emma frågade om vi ville komma. Men andra planer står i vägen så vi får skjuta på det. Theo vill iaf tillbaka till ishockey banan, så han fick smak för skridskorna iaf :P
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0