BRA DAG!



Thilde har haft en bra kväll :) 




Och vi har varit i stallet och kollat när Felicia ridit. Theo tyckte det var SKIT KUL :D



Thilde var måttligt intresserad. Det var viktigare att sova, men det blir väl så när man håller låda hela natten? 



Jag gick in i köket fram och tillbaka och hittade den här utslagna grabben på soffan när jag gick tillbaka. Han var trött efter att lillasyster väckt honom flera gånger under skönhetssömnen. 



Jag har varit och fyndat medans Theo var hos Pappa idag :) En byrå, matta.. 



..ramar..



..matta,,



Överkast. (egentligen till en 90 säng men med lite vikning funkar den ju till spjälsängen också :) 



..nytt kuddfodral.. 



...som sagt har natten varit minst sagt frustererande.. Theo har vaknat flera gånger. Thilde har skrikit, skrattat, ätit och i princip gjort allt utom att sova.. Det slutade med att vi alla 3 däckade på soffan. 



Jag har känt mig stressad hela dagen trots att jag inte haft en tid att passa. Vill hela tiden ligga steget före. 



Drömmaren som fick se "lilla gubben" i stallet idag. 

Imorgon är det dagis som gäller och jag får helt enkelt gå in med Thilde till andra sidan huset om hon sätter igång inatt också. Dessutom är det gympa premiår på eftermiddagen och Theo längtar efter att på springa, för att han är SÅÅÅ DUKIG PÅ Å SPRINGA enligt honom själv :) Så det ska bli roligt. Hoppas han är lika förtjust när det klart så vi kan gå varje vecka. 

Och sover tösen på timmarna imorgon kan jag lova att så ska även jag göra. Gasch va gött att få slumra på soffan. 

Allt är klart inför morgondagen. Har lyckats ramla två gånger ute när jag ska i/ur med motorvärmarkabeln så jag har skrubbat mitt knä och har ont i handen sen vurpan över skurhinken igår.. Känner mig som ett litet barn. 
 
Nu ska jag se om jag kan sätta in några timmar sömn på kontot. 

Ha en fin kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0