Tid

Jag hinner inte med att hänga här så mycket längre. Men vid läge kommer uppdatering. Har kollat upp möjligheter att trycka upp bloggen i bokform, det är snart 6? Års dagbok här. Skulle vara roligt att ha och kika i :)

Vi har bonus barnen här i helgen :) dom kollar film nu och jag har nyss badad Thilde. Theo pratar bara om att han vill till Lukas. Tur vi ska dit nästa helg och om vädret tillåter ska Theo göra sin premiär på slalomskidor. Wiiee.

Jag har iaf haft helt grymma dagar i Ramsele och fått enormt med hjälp och avlastning. Har fått åka skidor, promenera men framför allt: SoVIT!
Jag fyllde på med massa energi så nu kör vi på igen. Veckorna är fulla av planering med allt från ridning, barngympa, skjutsar och om två veckor börjar jag "jobba". En dag i veckan. På hemmaplan. Ska lära mig lönekörningen igen, hur man gör med kundfakturor och sånt. Blir spännande.
Måste bara lära mig vara mer organiserad.

Imorgon tar Johan med sig dom större och kör laser dome ;)

Nu ska jag runda av. Lyssnar på en ljudbok, "pappa och kriminell" fruktansvärt bra.

Ha de fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0