Grekland.

Vi hade planer på Turkiet. Men kände ändå att eftersom vi var dit fjol kunde det vara roligt att testa nått nytt ställe. Så vi hittade ett super fint hotel i Grekland, på Kos.

Vi ville åka i september. Men det var slut på platser, så det blev augusti.. 14 augusti. Theo får alltså fira sin 4 års dag på det fina piratskeppet i Grekland. Det är inte fy skam.



Här ska jag sitta med min familj och njuta.



Vi ska bada och skratta. Det är sån skön känsla att ha något att se fram emot.


Så nu blir det att skaffa pass till Thilde. Hon kommer inte ens vara ett år, men hon får nog kul ändå. Haha.




Håller på övertala min syster och hennes sambo att åka ner en vecka. Och när jag visade pappa blev han sugen på en vecka också :) Man kan ju hålla tummarna.
 
Jag längtar redan och känner att detta är en till morot till bättre hälsa.
 
 
Pappa har nyss varit här och hämtat Johan som börjar resan tillbaka mot Stockholm och jobb. Ångest söndagen har gått fort idag. Barnen har tagit all tid.
 
Nu ska ja drömma mig bort till Grekland, varma dagar och glada barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0