Labyrit banan..

 
Tidig morgon. Lagade kryddjärpar, ýougurt dipp och broccoli till lunch, badade barnen och sen byggde vi pärlplattor. Men tålamodet tröt så det varade i kanske tio minuter.

Vi kom på en idé igår som jag hade hoppats att Theo skulle ha glömt idag, men att göra en labyrint bana ute var det som var aktuellt.. Och jag vill ju inte vara den som är det. Så programmet från svt borde verkligen kolla in våra lysande banor! Vi vann hela spelet och fick alla livspuckar ;)




Slajmsjön som vi passaerade med en planka.



Vårt egna uppdrag.


Thilde trodde nog vi var knäppa.



Så till "blindstyrebanan".. när man har brillorna på sig låssas vi att vi inte kan se och den ena ska säga hur den blinde ska gå för att komma över och under hindren.. Theo hade så sjukt roligt att jag också tyckte det var spännande till slut.. Haha...

Sen kom Mopparn och hämtade honom. Jag och Thilde gick in och plockade lite. Jag ligger efter med tvätten sen förra helgen :/ Men å andra sidan tänker jag unna mig en vila nu medans hon sover.
 
Ha de gott
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0