Booom.

 
 
 


Det är hockey på tv :/ trist. 

Idag har jag hunnit med massor igen :) inte så mycket som jag hade önskat kanske, men ändå! 
Theo har varit på dagis. 





Thilde har ätit morötter :P 



Theo gillar vitan, jag gillar gulan, vad gillar ni? 
Så här ser det alltid ut på Theos frukosttallrik när han är klar ;) 




Vi har pratat länge om att "buskarna" måste bort för att vi ska komma åt och måla räcket på altanen.. Jag tänkte att det skulle va en baggis. Ack så jag bedrog mig, fy satan va tungt och slitigt det var att få bort dom. 




Men nu är det gjort. 

Sandra kom och hälsade på. Idag är hennes Oliver beräknad, vi får se :) Hon hjälper att planera och inreda altanen i år. Det ska upp tyg tak och förändras lite. Inte mycket. Det ska till ett soldäck/trall och fixas lite. Jag känner mig i fixar tagen :) Sophuset ska bort (det är ruttet) Uthuset ska målas och läggas singel runt om och jag ska så ny gräsmatta där borren förstörde förra sommaren. 




Och så kom vilden hem och jag hör "Mamma" "mamma" mamma" mamma" hela tiden överallt, och om jag någon gång inte svarar blir det ett himla liv. Han tjatar så jag blöder ur öronen :) 
När vi skulle iväg på gympan blev det tokigt med skorna, men vi skrattade och åkte. Hade mitt jobb mantra i huvudet "Du måste välja dina strider" Haha.. 


Nu ska jag pissa på tv apparaten ;) Närå, men det är ju otroligt trist med hockey när det är ointressanta lag. Dags att natta barn istället. Ha de gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0