SÅ det kan gå..


Jag fick knappt i Theo någonting igår heller så på kvällen ringde jag in igen. Pappa följde oss på sjukan i Sundsvall där vi fick träffa en läkare. Han tyckte inte att han var nog uttorkad för att sätta dropp och skickade hem oss för att vänta tills idag klockan 12.

Vid 21 igår försökte vi igen med en mjukmacka och vatten.. Och dra på trissor det gick bra. Han bad om en till, och en till så Tre mackor och en hel flaska vatten fick han i sig på kvällen. Dock var natten som vanligt. Vaken mest hela tiden, men det gjorde inget för jag var glad bara att han fått i sig nått. Johan la sig i källaren för att få sova. Imorse bad Theo Farfar om vatten och även nu på morgonen åt han tre mjukmackor och två nappflaskor med festis. Så nu börjar det ljusna. Han har ont, men inte alls så ont som han haft tidiagre. Jag frågar honom vad han vill äta för mat idag och han svara Godis.. Spontant tänker jag att han ska få hur mycket godis han vill ;)



Theo och Farfar har ritat och klippt ut massa bilar.



Gubbarna har slitit hårt med sovrummet och nu är det bara lister och golvet kvar så kan vi flytta in igen :) Underbart.

Min kropp protesterar och jag känner väl att jag inte gjort som jag blivit rekomenderad så idag ska jag till läkaren igen. Sjukstuga delux här hemma. Men det får vända nu tycker jag.
Johan har handlat hem dunder mat (som vi skulle ätit igår) men det blir idag istället. Och dagen får bli som den blir. Vi lever i ett renoverings kaos så det ska bli skönt när vi kommer iordning igen. Själv tar jag kryckorna och åker på kurs i Stockholm denna vecka, om kroppen tillåter. Vi får helt enkelt ta en dag i taget..

Ha de fint ute i solen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0