Dom är hemma.



Jag slipper åka in varje gång. Förklarade att jag skulle åka bort till min mamma och att jag använt mig tens tidigare, så då fick jag ta hem apparaten och göra behandlingen hemma <3 Känns bra! Men idag träffade jag Anna, vår granne, jag visste inte att hon jobbade där så det var roligt. Hon kunde förklarar lite bättre vad det är som händer med mig då hon haft samma problem.

Jag har som blivit besatt av dom här etiopien svenskarna. 13.10 håller Martin konferens. Jag bara måste se det.




När jag kom hem på vc var Johan hemma på rasten och lagade handfatet :)

Längtar tills ikväll då vi kan tända ljus och vara tillsammans allihopa.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0