Dagen/Helgen







Dagen idag har varit upp och ner. Det viktiga var att bilen gick igenom besiktningen. Skönt.



Fanny åkte hem vid 13.30 och då la jag och Theo oss för att vila. Det slutade lite tokigt.
Vi skulle ha gjort älgstek till middag då Johan slutade jobbade. Men vaknade 17,45 och middagen stod klar på bordet.. Knasigt kan det bli ibland.




Dagen har även inhållit en HEL DEL bråk. Trotsen är här och den verkar kommit för att stanna.
Ständiga konflikter och disskutioner. Jag tycker det är spännande. Men ack så jobbigt emellanåt :)



Potatis, Älgstek och rödvinssås :) MIUMS




Tjurskallen som vägrade lyssna :P


Helgen.


I helgen åkte vi till Örbäck, Och som vanligt var det helt fantastiskt. Vi fick super god mat.
Emmas kille (man) Martin har blivit lite av en Idol för mig. Han är så där rolig utan att riktigt veta om det.
Han la sig i efterrätten som Emma planerat. Det slutade med att vi fick köpa en kladd kaka istället.
Men det var gott det med. Hahha..



Efter att jag vilat i den mysiga husvagnen var vi ute ett tag i solen innan vi åkte hem igen.



En annan rolig grej är att Emma är god vän med Sandra. Och Sandra och jag gick i samma klass under gymnasiet :) Hon, hennes kille och deras son var också med! Roligt!




Dagarna går. Ganska sakta. Men ändå.
Imorgon kommer Farfar hit och ska hjälpa oss.

Jag och Theo ska hälsa på Farmor på förmiddagen.

Ha en fin kväll!








 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0