Bra dag?



Nog har jag haft bättre dagar. Men idag var jag till BM, Jag älskar hennes mottagning och är så glad att jag valde henne och inte det vanliga på vårdcentralen. Hos Eva är det varmt och mysigt. Hon tänder alltid ljus. Hon säljer små stickade bebis kläder och underbart fina smycken. Hon bjuder på Te, eller vad man vill dricka och hon är såååå snäll.. Alla prover vi tog idag var perfekta. Även bebisens hjärtljud var bra :)

Efter det återstod bara mötet med Sjukgymnasten. Sjukskriven 3 veckor till att börja med.
Hjälper inte TNS behandlingen blir jag långtidssjukskriven då jag har en förskjutning i skelletet på 3 cm, för att undvika bestående men säger hon att jag helst inte ens ska lyfta ett mjölkpaket. Jag kan bara skratta. Det är det enda jag klarar. Skulle jag ta på alla känslor som finns nu skulle jag explodera. Men men , nu ska jag på behandling 6 gånger i två veckor och se om det gör någon skillnad. Hoppas kan man ju alltid.

Efter det hämtar jag min bil och den räkningen på sjukskrivningen känns så där :/
Men nu har jag en fungerande fel fri bil.




Hemma tvättar jag. Det går bra. Johan klipper gräs och Theo leker med bilar ute. Fanny surfar på mobilen och det är en lugn kväll på barrvägen..

Nu gäller det att ta en dag i taget. Men jo, jag känner mig lite bitter och less..
 
Ha en fin kväll.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0