Måndag kväll..

Tänk att dessa små liv verkar bli lika goda barndomsvänner som deras mammor :) Det gör mig varm i hjärtat!
 
Nu saknar jag min systemkamera ännumer, bilderna är lånade från Emma.



I Örbäck är hela livet barnvänligt.


Theo hade druckit en massa innan han somna så vi tänkte att han skulle kissa en gång till innan vi la oss också. Man skulle kunna säga att han var trött ;) Han ryckte inte på ett ögonbryn heller trots att vi bökade med brallor och grejade för att han skulle kissa.


Johan spelar Pirat spelet med grabbarna.




Lilla stjärnan :)
 
 
Idag har varit en blandad dag.
Jag var bara hemma på förmiddagen. Handlade. Besökte sjukgymnasten och fick lite tips för att undvika belastning på höfterna.
Åkte till pappa och åt lunch, vi pratade om allt mellan himmel och jord, skönt att ventilera och få lite tips.

Sen hämade jag mitt troll på dagis. Och han ville åka och titta på Islandhästarna så vi gjorde det.
Väl hemma gjorde vi middag, Makaronilåda. Johan gick på prommis och det kom hit några som köpte lite barnkläder.

Theo har verkligen varit olycksdrabbad ikväll. Han och Johan busade och mitt i allt ståhej sprang han RAKT IN I BARN STOLEN!! Hujedamig vilket liv det blev. Efter det så skulle han ner för trappen ute och stöp rakt ut för trappen ner mot asfalten.. Ja det lät det med..
 
Jag har köpt nå skit diskmedel för en billig slant och disken blir inte ren. Det är så fruktansvärt irriterande. Och jag visste egentligen när jag köpte de att det skulle vara skit men tänkte ändå att det var kanske bra att prova.. Så nu i tre dagar har jag glömt köpa nytt så nu får jag handdiska ikväll.. :/ Lagomt kul.
 
 
På kvällskvisten har jag gjort middags menyer och inbjudningar som ska skickas till Långsele :)
 
 
"Leta med blåslampa och var alltid angargerad, alltid"
 
Somnar med tusen tankar ikväll.
 
Ha de gott.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0