MIMA

Theo vaknar och ger mig en kram och säger "go morron mamma".. Snacka om bra start på dagen. Däremot blev det lite bråk innan vi skulle till förskolan, han skulle promt ha med sig pippi peruken. Och att ta med sig saker till förskolan får man ju inte. Men han gav sig inte.. Oändliga disskutioner och dispyter slutade med en överrenskommelse. Peruken fick följa, vi skulle visa fröken och sen skulle den åka med hem och på maskerad dagen skulle han få ha den kvar på förskolan. Det gick lysande. :)
 
Jag har beställt dagis kort. Fotografen på MIMA måste ha varit väldigt duktig. Vi är såååå nöjda med bilderna.
Men priset på vad dom kostar att få hem är ju vidriga tycker jag (ja jag vet att det är dyrare hos andra fotografer) men ändå.. Jag skulle önska andra typer av paket, med bara stora bilder. Jag vill inte ha dom där 24 små korten?? Helt meningslöst.
 
 
 
 
Aja, hur som helst. Jag tror jag ska be min kusin fota när bebisen kommer. Ett sånt syskonkort.
Det blir nog det billagste plus att hon ofta får finare bilder än många andra.
 
 
Idag ska jag försöka röja lite här hemma och få undan i tvätt stugan. Jag har lovat Theo att åka till stallet efter förskolan. Vi ska se om det finns någon där och fråga om vi får titta på hästarna. Han är helt galen i islandhästarna. Till min stora fasa. Jag vill inte ens åka upp på uppfarten till stallen egentligen.. Men det kan jag ju inte visa honom..
 
Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0