Kraftiga I landproblem..


Nödlösningar deluxe. Just idag är Trollet ledig. Typiskt när jag vaknar med feber, snor i hela huvudet och en oförmåga att röra mig :/

Madagaskar filmen (hans favorit för tillfället) är borta, min ena tjocksocka är borta och jag har fått tjuvöppnat en julklapp för att hålla 3 åringen sysselsatt. Han har målat. Vikt pappersflygplan till Johan, och tjatar efter Johan och jag klandrar honom inte. Idag blir det en sån där hämtmatsdag med mutor till den lilla. Usch!




Theo ropade efter bebisen i magen och sa:
 
- "Lilla vännen, du kan komma nu för du behöver inte vara rädd för tomten, mamma kan be honom att inte komma. Men vi får julklappar ändå"
 
Hahahahahaha.. ibland är det svårt att hålla sig för skratt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0