Helt super braiga dagar!

Vilka dagar det varit :) I fredags på morgonen kom Jessica, Jessica och Sara hit och vi åkte ganska omgående på himlabadet för att relaxa. Det var hur hätligt som helst. Passade även på att åka rutchkanorna på äventyrsbadet och än finns barnasinnet kvar ;) Vi lunchade och hade det super härligt.
Jag hade tagit med mig en del produkter så vi kunde göra olika behandlingar, vi var som nya människor när vi kom ut ;)
Efter det gick vi på stan. Jag var hur trött som helst, men då min kusin är höggravid och hon verkligen gjorde det bra kände jag att det inte var läge att klaga direkt ;) Hon var den av oss som var piggast :P
Vi gick till sköna under och provade BHar, jag fick av dessa brudar m familjer, Spa, BH och Middag.
Jag hade faktiskt inte så höga förväntningar. Jag och mina bröst har aldrig haft någon bra relation. Den har rättare sagt varit katastrofal, men för första gången fick kunde jag faktiskt säga att dom såg helt ok ut, och dessutom var den Jävligt skön. Underbart roligt va de dessutom :P
Vi åt god middag på BiteLine :)
Efter det åkte vi hem till oss, smaskade lite godis och kollade Big Brother.
TUSEN TUSEN TACK för en helt fantastisk dag tjejer. Jag kan så här i efterhand känna att det var väldigt nödvändigt att hänga med bara vänner :)
Dagen Idag.
Vi åkte till Birsta och strosade. Jag var där mest för att få lyssna på Ulrik Munther om jag ska vara ärlig.
Redan klockan 11 satt det en bunt små brudar framme vid scenen. Jag förstår dom. Hade jag varit 15 skulle jag kanske hängt där själv ;) Men han skulle inte spela förns 14 ;)
Grabbarna väntade tappert med mig ;) Theo fick nya Blixten Brillor.
Och där var han. Jag må va töntig men jag tycker att han är sjukt duktig!
Vi åkte sen hem för att fixa hemma.
Vi var bland annat ute en stund och kollade upp vad som väntar i sommar, det kommer bli hur mycket jobb som helst. Målning dessutom. Hmm
Theo tyckte det var svin roligt att gå på snön, men han tyckte det var ännu roligare att jag inte kunde ;)
Det har varit härliga dagar verkligen.
Jag har haft sån sjuk träningsvärk i armarna idag och kunde inte begripa vad det kunde bero på? Vi hade ju relaxat för fan?
Senare idag skulle jag spätta bort mer is vid ingången och då fick jag svaret. Hahaha
Ikväll har Johan lagat middag. Köttfärsbiffar, potatis och sås. Det var hur gott som helst :)
Just nu sitter vi och kollar melodifestivalen. Jag har inte sett det tidigare i år och blev redan påmind efter 5 minuter varför.. Det är verkligen skit!
Känns som det kan bli en tidig kväll ikväll för min del ;)
Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0