Härligt!

Tänk att det kan vara så roligt under tiden vi städar :)
Idag fick jag verkligen ett ryck. Vi bestämde oss för att ta bort garderoberna, lägga in nytt golv och annan förvaring i sovrummet. Jag skyndade mig att påbörja projektet då vi har haft disskutioner kring dessa verdervärdigt fula garderober tidigare. Jag var rädd att Johan skulle ändra sig, nu finns ingen återvändo :P
Linneskåpen och våra kläder är nu inflyttade nere.
Vi vädrar i sovrummet, inatt kommer vi sova gott.
Och hela huset är städat. Så skön känsla att med gott samvete och lite ute tid kunna placera sig i soffan för massa mys. Jag grunnar på om jag ska åka till Ramsele redan imorgon, får se hur det känns då? Har lite kvar att pyssla med här hemma.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0