"Joho"

Då var det Tisdag. Vi är vakna och ligger och drar oss i soffan. 
Rörmockaren är här, sista rycket, vattnet är avstängt. 
 
Har lovat Theo lunch på Järnvägsstationen innan vi åker (Mcdonalds) Johan ska till Linus. 
Hade verkligen velat följa med känner jag nu så här 2 timmar innan tåget går. 
Men vi åker till Momma. Theo tjatar. Han packar ner hela sitt rum i hans väska och jag får hejda honom. Han släpar på grävskopan ute och jag får muta honom för att förstå att vi inte kan ta den med. Tålamod är inte hans starka sida. Han ska åka NU. NU. NU.
 
Jag: "Theo vi ska ju köra pappa till tåget" 
Theo: "Men jag ska till Momma nu"
Jag: "Du kan ju inte åka utan mig" 
Theo: "Joho"
 
 
 
Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0