Torsdagen innan helgen :)

Det har varit en lång dag. Men en jväligt rolig och givande dag :)
Vi fick sova till 10. Jippie :) Det här med att vända tillbaka dygnet går inte så bra.
Vi åkte ganska omgående in till stan. Fixade nått ärende och sen mötte vi upp Pappa och Annika vid lekplatsen.
Gissa om någon blev glad över att träffa "mopparn", och ack så ledsen när lekstunden var över.
När vi kom tillbaka hem så lekte vi ute en stund. Johan slänge ihop en lunch och sen var ute igen :) Vi skottade, Theo byggde en rutchkana, vi spande på traktorn som kom och plogade vägen och sen gick vi en promenad.
När vi väl kom in igen blev både jag och Johan helt fix galna. Jag gjorde om i tvättstugan. Han rensade hela sin garderob, vi röjde och grejjade hur länge som helst. Theo var med så klart, han damsugade och dansade till manboy.. Innan han somnade tryckte vi i oss en hel påse med apelsiner.
Jag somnade inte förns halv fem inatt, så jag ska snart avsluta denna dag.
Lånade bilder sen nyår.
Generad som tusan när allsången "Ja må hon leva" infaller ;)
Carina och Ingrid, 2 av vännerna från Gävle :)
Patrik som laddar en risboll :P
2012
14 av 25 eldbollar i luften.
Ha en fin kväll. Johan ska upp och JVM inatt. Jag begriper inte. Haha
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0