Det finns en..

När jag gick igenom källaren hittade jag massa smått och gott. Bland annat et brev som jag skrev till Johan innan jag åkte till Nica, jag gillar framförhålling så jag skrev brevet och bad mamma posta det så det skulle komma fram på alla hjärtans dag. Det är hög toffel varning och nästan lite töntigt men jag tycker ändå det ligger ganska mycket i orden "Det finns en njutning i längtan". Nykär då och fortfarnade kär idag :)
Passade på att skicka brev och frimärken på hans födelsedag också.. Men frimärkena verkar inte gått åt ;)
Istället pendlade han till Göteborg var och varannan helg så det gick väl ingen nöd för det.
Vi har kollat P3 guld galan och lyssnat på super bra Musik. Jag fullständigt älskar Kapten Röd.
Tuva har varit ut på kvälls prommis och sover i Soffan, Theo slocknade i min famn efter en herrans massa bus.
Min uppstigning imorgon så jag borde sova. Snart.
"Vart är pappa?" "Pappa!"
Vad är väl en överskattad fylla på en överfull krog mot en herrans galen lördagskväll tillsammans med dom bästa! Skål för det.
God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0