Dagen idag.

Idag tog vi lite sovmorgon. Sen åkte vi in till stan och köpte scart kablar. Nu ska tv bli fixad. Försökte febrilt igår men bilden förblir grön/lila. Hoppas bara det är kabeln, så det inte är tv apparaten. Då smäller jag av.
Vi träffade Pappa och Farmor på Ikea och blev bjudna på lunch. Tackar tackar. Träffade även Embla och Egon med sin mamma där inne så ungarna åt en glass.
Vidare åkte vi för att lämna saker som jag fått med mig från jobbet. Tur att någon skulle upp så jag slapp åka igen.
Guld värt.
Nu är vi hemma. Theo sover innan vi ska ut och skotta och leka i snön. Jag har till hans stora förtjusning gjort smoothie, det som han drack hos Morfar och inte kunde få nog av :)
Ha en fin dag.
Dom små stjärnorna. Fick detta mms av Johan igår. Blir varm i hela kroppen av att se hur Theo riktigt njuter av att få leka med Isabell :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0