Vad?

Jag borde inte skriva men kan inte låta bli. Big Brother är helt sinnessjukt, människorna är helt störda och jag begriper inte hur fan dom kan gå med på att gå in där. Jag är heller inte frisk som roas av detta beteende? Vad i helvete är det frågan om? Är dom så där flänga innan dom går in eller blir dom det av att vara där inne?
Ja jag sitter ju inte direkt i position att yttra mig då jag tittar själv, men jag ska begränsa detta i år då jag verkligen inte gillar att jag gillar det, eller faschineras av människor som fullständigt gör bort sig.
Stackars dom, stackars mig!
Och stackars dom som stänger in sig
hundra dagar utan heder
Ja stackars dom som lever så
stackars dom som tittar på
hur märkligt kan man må




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0