Tulpaner

Nu inväntar vi Lukas, Jesper och Emma. Vi har badat och grejjat.
Dom ringde från sjukan och ville att jag skulle komma in och ta nya prover (?) jag blev nojjig och ifrågasatte varför. Då fick jag bara till svar att dom ville göra en uppföljning för att se så mina värden blir stabila igen.
Vi ska göra en sväng på Ikea, Johan har "beställt" matlådor ;)
Vad mer som händer vet jag inte, men det verkar bli fint väder, det har snöat massor inatt.
Förra gången jag träffade Emma fick jag en super fin tulpan vas. Jag som älskar tulpaner :)
Igår var jag och handlade så jag passa på att köpa med mig några hem.
Det är vardagslyx med tulpaner.
Nu ska jag grejja.
Ha de gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0