Vad har vi gjort






Det känns som jag just inte gjort något idag, men det har vi ju :)
Vi har tvättat, förberett middagen, röj undan lite grann iaf. Och sovit ;)
Theo är super duktig att ta sin host medicin! Grym.
Jag sitter och har lite ångest för att jag inte tog tag i all bråte under semestern. Har hur mycket skräp som helst här hemma som måste till tippen och dit tar det ju inte sig själv. Kanske får Johan en stund över i helgen och kan hjälpa till..
Nä ett till tvätt ryck nu.
 
Har en klump i magen då jag vet en nära som är sjukt nervös men förhoppningsvis under kontroll just i detta nu :) En etapp avklarad iaf!
Dessutom skulle min pappa skriva kontrakt på en lägenhet idag om inte något annat bud kom in innan 13.. Jag har inte hört ett skvatt så jag undrar hur det går, blir han skönsbergare eller???
A, väntar med spänning på dagens reslutat.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0