Ramsele



På förmiddagen igår var vi på Kvarbacken. 



Vi plockade smultron och blev bjudna på våfflor :) 




De är nå speciellt med Nässjö smultron! 




Ungarna plaskade och lekte mer än plockade men vad gör väl det.


Efter att vi varit där lämnade jag Theo hos Lukas :) Överlycklig kille.
Själv åkte jag runt för att hämta syster med hund.
Det var en nöjd och glad kille som jag plockade upp hos Lukas Mormor.
TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!



Idag trotsade vi regnet och bagav oss till Junsele Djurpark. Det regnade dock bara en kvart så det var väl inte hela världen. Jag tycker inte ställt håller någon vidare nuvå och blev vesviken på saker och ting. Men syftet var att Theo skulle bli nöjd och det kan jag lova att han vart.. :)  







Vi fick se björnungarna leka 





Klappa getterna. 



Spana på cameler. 





VITA TIGRAR :) 





Det känns som det varit ganska stressiga dagar här denna gång. Men kul ändå! 

Ikväll rensade mamma och jag plockade efter, kom över fint porslin.. 





Min gamla hockeyhjälm som passade Theo perkfekt nu, den blir grym i pulkabacken. 
Brickor från Nässjö :) Och några av alla miljoner barnböcker plockade jag med mig.. 
 
 
Kan passa på också att tipsa om Kappahls dunder REA. Jag har just beställt nya kläder (mycket kläder) inför dagis start igen för väldigt lite pengar. 
 
Imorgon åker vi hem. Schemat är ännu smockat så vi håller på tiderna. 
 
Ha de gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0