Utkast: April 26, 2012



Ja den här dagen har varit lååång och grå. Men vi gav oss ut ändå.
Hittade en mysig gårdbutik ute i skogen, med fina inredningssaker och annat.

Vi handlade på Ica, Theo gillar verkligen inte den butiken. Sen åkte vi till Kovland, till nått slakteri och köpt
fint kött. Super gott.




Glass och Jordgubbar. Som faktiskt var goda.




God middag.




Trött, trött, trött





Jag har kommit på att jag typ inte blir hemma just nått innan vi åker. Eller helgen då, men då har vi besök :) Sen jobbar jag, sen åker vi. Så jag har redan börjat packa en aning.

Theo och Johan leker för fulla muggar på hans rum.
Imorgon ska jag få mina nya sommardäck.. Blää för den utgiften. men nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0