Varför har inte jag en smile grop?


Tröttheten är påtaglig idag. Fy bubblan.

Igår kväll kom Anna och Anders hit. Vi fikade och surrade, kollade Idol och myste. Theo somnade pladask, utan sällskap i sin säng. Det betyder mycket kvällar när man har besök. Ibalnd kan vi behöva ligga med honom länge innan han somnar. Hur som helst var det skönt med lite sällskap. Jag gillar Johans kommentar när dom åkt: "Men att du har så snälla vänner och det tar 4 år innan man får träffa dom?"

Vi kollade Tack för musiken med Lasse efter att dom åkt sen var det hög tid att göra kväll :)


FIck se ett kort av våra vänner igår:



Helt otroligt fint :) Jag vill också gå till en fotograf.
Marie om du läser så ÄLSKAR jag din smilegrop!


Ska snart lämna trollet på dagis för att sätta av mot Vattenjympa i bredsand. Jag och Farmor ska gå :) KUL!
Sen blir det kanske tonfisksallad hos henne innan jag åker hem och packar till Theo.
Mina grabbar åker till Gävle idag.
Jag blir solokvist hemma och det känns som en otrolig lyx :) Självklart vill jag ha dom hemma men det känns lyxig att kunna fixa i lugn och ro här. Jag kommer hinna med mer under denna helg än vad jag gjort under hela månaden tillsammans :P Eller så träder latsidan in och det blir soffhäng. Det kommer det bli lite av iaf. Jag ska ha film marathon. Filmer som jag längtat efter att se. Utom avbrott. Jag ska hälsa på pappa och jag ska göra det som faller mig in, utan planering och hänsyn till någon annan.. Haha patetsikt kanske men jag är en ensamvarg och gillar det emellanåt.


Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0