FREDAGSMYS MED MIG SJÄLV!




Jag var mer död än levande imorse. Men det gick snabbt över och vi begav oss till Dagis..







Lyckan var gjord även idag då lilltraktorn var på plats med den glada gubben :)

Sen åkte jag till Farmor och vi var på intesiv vattengympa. Jag trodde inte jag skulle kunna gå därifrån. Haha
Smällen kom efteråt när Johan ringer och berättar att han ska till Falun, "okej okej" PÅ MÅNDAG!??!?!?!?! Paniken bottnar sig i magen och jag gör som ett litet barn. Jag ringer mamma :) Hon ska komma hit och vara med Theo medans jag jobbar. Tack Tack och tusen Tack för det!


Johan och Theo åkte till Gävle. Jag vinkade av och tog mig själv till affären..





Ikväll är jag ensam. Underbart tyst. Jag maktmissbrukar tvdosan och smaskar på massa godsaker!
Samtidigt har Ronja fått mig att göra något jag lovat mig själv att inte göra. WORDFUED? Heter det så? Jag hajjar inget än. Haha..

Hur som helst så är det härligt. Jag ska vara vaken länge och jag ska sova länge.
Skulle egentligen gå på fotboll ikväll men blev för snål då det kostade 200 kronor och jag inte ens är intresserad egentligen :P Vad är inte en kväll hemma istället.

Ha de fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0