Dagarna i R






Festen på jobbet var lyckad. Vi fick många härliga skratt :)


Det har varit "fartfyllda" dagar i Ramsele. Samtidigt som tristessen snabbt smyger sig på ;)





Mamma, Theo och Molly i väntan på en nyskjuten björn :)




Det är inte varje dag. Jag fick dessutom vara med senare på eftermiddagen då bästen skulle flås,
det var mindre vackert men för all del en upplevelse :)




Samma kväll hade vi tjej middag hos Ronja, det var super trevligt och vi alla delade med oss av det nya och det gammla då det var längesedan vi sågs alla 4 :)



Mitt i björnjakten och jägare satt vi och skvallrade och surrade.



Åt god mat och mös till tolv iaf :) Alla skulle upp dagen efter så det blev inte senare än så.


Det är härligt med tokiga vänner <3


Idag har jag kommit hem. Och hem ljuva hem va skönt att komma upp ur väskorna. 
Hann vara hemma i en timme knappt innan vi åkte och köpte ny kyl och frys. Det blir nog bra det där. 

Imorgon blir det middag med vänner. Mamma och min kusin Frida är här också, fast dom bor inne i stan i Fannys nya lya. Skulle tagit mig dit jag å för att se hur det blivit, men det blir imorgon kanske. 

Nää nu ska det fotas för försäljning av lite möbler. 

Ha en bra kväll.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0