Idag.

  

Jag var ganska pigg imorse. Jag är pigg nu också... Theo har ett nytt favorit ord: NEEEEEE!
Det absolut enda han inte säger nej till är glass. Annars är allt fel, uppochner och på tok för honom just nu ;) Ganska gulligt.




Har spenderat dagen med detta energi knippe. Anki. Hon har lärt mig en massa nytt och sånt gillar jag.
Har lärt mig om löner och skatter. Kanske inte jätte spännande kan vissa tycka men jag finner det ganska roande.
Fick igång min mobil idag också. Underbart. Numera har jag teckning vart jag än befinner mig (nästan)

Måste fiffla med bilstolen så jag kan köra J till jobb imorgon då passaten ska in på verkstaden. Dessutom måste jag till Birsta och handla. Hur gjorde vi innan vi hade två bilar? Jo jag gick.. jag gick överallt för jag hatade att köra. Nu ålskar jag att köra och därmed har jag kanske blivit (Eller jag har) blivit latare på köpet. Fan.

Fick en biljett till BlondinBellas föreläsning i Sundsvall idag också. Tackar ödmjukast för detta. Kika in här om du också vill gå.

Nu väntar jag hem Johan för att ta mig vidare på utbildning en stund ikväll. Hudvårdsprodukter!

Tack och hej.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0