post och förhandlingar.

Förhandlingar.

Jag har sålt vitrinskåpet idag, nu förhandlar jag om ett pris på vår kyl och frys. Inser att handrahandvärdet på saker går ner otroligt mycket. Kanske sen det blev "poppis" med begagnat. Nästa vecka ska jag åka till Sandra och se om har något fynd till mig.

Jag väntar invrigt på posten och hoppas att alla hudvårdsprodekter kommit. Har gjort plats och städat badrummet. Längtar.
Theo tar en tupplur innan vi sticker iväg. Har lagt över alla kontakter på mobilen, alla som var värda att ha kvar :) så nu kan jag ringa som folk igen.

Var sugen att sälja barnkläder på tredera men jag struntar i det då man får 20 kronor för en banankartong kläder. Förhoppningsvis kommer det till användning i framtiden. Vem vet..?

Hur som helst ska jag packa det sista strax.

Ha de gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0