Fullt ös.

Theo var hängig imorse. Lite feber så han fick vara hemma. Samtidigt som jag blir utringd på jobb.
Johan fick vara hemma och ta hand om lillen. När jag kom tillbaka hem hann jag både rensa ur kökskåpen, putsa fönstren  och Johan fick upp hyllor på Theos rum som tar sig mer och mer.. :)

På eftermiddagen kom farmor och Fanny hit :) Vi åt en super god fläskfilé gryta som Johan kokade ihop och surrade ett tag.
Jag har ganska nyss kommit hem efter ha skjutsat hem dom. Det är trevligt med sällskap.

Theo cyklar runt på sin cykel (inomhus) och jag ska förbereda morgondagen som består av dagisfotografering och hudvårdsprodukter.


Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0