Fredagsmys (uttjatat) ?



Idag fick jag åka till Simon, Sandras bror som jobbar *#, han hjälpte mig med mobilen, telia i ett nötskal, den kommer inte att gå att aktivera förns på måndag dessutom hade jag fått fel simkort, men han var snäll och gav mig ett nytt, hans nummer så på måndag morgon klockan 08 har vi tele date och han ska aktivera och hjälpa mig att få igång denna evighets maskin. På tiden kanske? Är så enormt trött på att vara utan teckning.





Vi 3 var och käkade pizza idag. Det var kul och Theo charmade personalen där så vi fick äta i lugn och ro ;)
Johan åkte vidare till stan, jag och Theo åkte och handlade sen hem igen.



Har ett galet roligt pogram på datan :)




Jag och T har trimmat gräsmattan ute, tvättat av den skitiga ytterdörren och nu kollar vi (han) bolibompa.
Ska göra klart vintern ute på altanen, det blir som aldrig klart det där, men det tar vi imorgon förmiddag, det blåser så kallt.


Ha en fin kväll.

(glöm inte att länka era bloggar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0