Blixten

Fanny lockar mitt hår och jag känner att jag kommer bli klar långt före Johan. Fan! För att slippa irritation och svaret "Stressa mig inte" ;) föreslår jag:

-"Du Johan, ska vi slå vad om att jag blir klar före dig?"
-"Jag är inte en sån som slår vad"
-"A men då du är överlägsen i något vill du alltid slå vad?"
-"Ja men inte nu"


Helvete, jag kommer få stå och vänta. Han kommer dröja. Vi kommer behöva stressa.
Jag backar inte utan säger att:

-"Nu är det 50 minuter kvar innan vi måste åka"
-"Jaja jag går och duschar"


Fast i hans panna lyser tydligt: "THE BITCH IS BACK" hahaha

Vi har grejjat i Theos rum och Mamma, Frida, Fanny och Tuva har anlänt. Det är kaos när dom anländer :P
Men vi gör oss klara. Eller jag. Johan duschar just nu. Jag är klar och väntar. Gudarna ska veta vad vi hade varit sena om jag inte stressade på :)

Vi ska svänga in och köpa en blomma till Anna, hämta en digital kamera och sen titta på Fannys lägenhet.
Sen, sen ska vi luta oss tillbaka, njuta. :)




Oj dra på trissor, nu kommer BLIXTEN upp..

Ha en fin kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0