Tisdag.

Jag sitter och funderar på om Theo börjar bli sjuk? Snälla snälla inte nu.

Idag åker Ronja hem. Vi har haft super dagar verkligen.
Vi ska till Fyndis idag och hälsa på Sandra. Theo är ledig från dagis. Jag ska packa inför ett arbetspass.

Nästa vecka blir min första vecka ensam, jag tror att andra är mer nervös än jag :P Vad ska kunna gå fel som bara Johan kan fixa och inte jag? Haha ja det ska vara avloppen då ;) Vi får väl se, jag tror iaf inte att det kommer bli några problem. Jobbigare så klart men man får ju tänka på alla ensamstående mammor. Dessutom brukar ju Johan vara mycket själv och han fixar ju det. :)

Vi kollar meckar micke här hemma. Jag och Ronja sminkar oss om vartannat.





Ha en fin dag. I Forsmin skiner solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0