Barnloppisen

En kanon dag.

Jag packade bilen proppfull imorse och åkt ut och hämtade Farmor, sen åkte vi mot söråker och ställde iordning vårat bord :) Det var mycket folk där.




Vi hade två fulla bord och en "häst" med kläder och leksaker..





Det var jätte bra att farmor var med. et sålde som bäst när hon satt själv där :) 
Då fick jag tid att gå runt och fynda själv.
Jag köpte Me&I och PoP kläder till Theo, gummistövlar och Mjukis brallor.

Morfar kom ut och siktade direkt in sig på ett trumset. Jag vägrade ha de hemma hos mig, så det får han ha hos sig när Theo kommer dit.. Som om det är nog med liv här hemma :) haha.. Massor av leksaker, traktorer och fina byggklossar fick han. Ett jätte fint skrivbord i miniatyr, Duplo lego, en sköldpadspotta.

Och en till sak, men den ska han få av farmor först till sommaren. Men det kommer bli succé.

Och trevliga människor var det där. Hon som driver folketshus var hur härlig som helst. Men höjdpunken var ändå att min gamla klasskompis. Ellinor var där. Hon har en son på 5 år som hon födde då vi gick gymnasiet. Hon bor numera i Timrå så vi ska träffas framöver :)

Theo och Johan kom ut också, han lekte med alla saker och med barnen som var där.
Jag fick ett par extra slantar i plånboken när vi åkte hem och dessutom dom saker jag själv fyndat.

Jag och Johan köpte med oss Pizza. Ikväll ska han ut med grabbarna och jag och Theo ska se melodifestivalen.

Imorgon ska vi kanske till Drakborgen. Theo måste ju få något roligt ut av detta :) Det är ju hans saker vi sålt.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0