tisdag




Tisdag och veckan försvinner känns det som.
Idag är det lite bättre väder, men jag känner mig frusen. Theo har sovit andra natten i rad inne hos sig utan att vakna. Härligt. Igår kväll låg vi länge med datorn i sängen occh tittade på traktorer. Det första han gjorde imorse var att komma in i vårt sovrum med datorn och ville se mera. Vad får honom så begaistrad i dessa maskiner?

Idag blir det tvätt och lite mera fix. Kanske borde packa lite utifall det bär av mot ramsele på torsdag. Jag ska till Åsele först i vilket fall :)

Undra hur denna vecka ska sluta egentligen. Eller hur sommaren blir överhuvudtaget. Inte som andra tippar jag på och det känns väl så där. Å andra sidan har det visat sig att det inte är något jag kan påverka och sånna gånger för man bara acceptera och göra det bästa av situationen. Alltså fixa så det blir en grymt bra sommar, bara lite annorlunda.
Tror jag ska ta med Theo till parken vid Lögdö. Men det är tidigt än..

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0