Tröttmössan

Tisdag.

Det rignar i Forsmon. Jag letar busstidtabeller. Vi ska ut och äta imorgon. Gatufesten har börjat.





Vi har lekt hela morgonen. Med traktorn så klart.



Någon blev helt slut :)




Och efter sista rycket somnade han skönt i soffan :)

När han vaknar ska vi till farmor. Vädret säger nog ifrån picnik vid havet. Men det stoppar oss inte från att träffas.
Behöver dessutom hjälp med att fylla i tidslistan så jag hoppas att pappa är där.


Hallelulija vilka kommentarer från tidigare inlägg, i detta fall är jag glad att jag valt bort att publisera dessa ;) Lägger ingen större vikt i det heller.

Det är skräp på tv och jag har ätit stekt ägg. Det har blivit min nya favorit.

Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0