Trist.

Jag har gjort det förbjudna. Loggat in på treadera fast J inte är hemma :S Knas! Hann med att lägga tre bud innan jag LOGGADE ut och nu hoppas jag att jag förlorar buden eller att J gillar det jag budat på lika mycket som jag att jag i den turen kan höja budet ;) Men då min sambo inte har samma kärlek till "begagnat" som jag har tippar jag inte på det sist nämnda.



 
Jag är verkligen uttråkad. Har massor att göra egentligen, säg när man inte har det. Men idag får det vara.
Helst vill jag bara börja packa flytt kartonger och rensa..
På söndag ska vi med Bella och Jocke, Oliver och Emma till drakborgen. Det ser jag fram emot.
Nu ska jag roa mig med nått roligt!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0