Söndag.



Theo bus skrek i telefonen när Johan ringde. Glädje tjut. Dessutom har han börjat "låtsas" skratta och det låter för hemskt kul!

Har inte så mycket att tillägga. Dagarna rullar på. Idag mor Sundsvall, så även imorgon men då för att stanna där.
Hoppar över pappers jobb tills imorgon innan jag åker hem. Ska på jakt efter ett skrivbord denna vecka också. Är i desperat nöd av en arbetsplats hemma. Däremot får vi se hur länge vi blir kvar då Johan har hittat ett toppen ställe som vi ska åka och titta på. Inte alls vad jag tänkt mig egetligen, men man kan ju tänka om :) Vore kanske inte helt fel, kanske är det dags att lägga till den "husliga" delen hos mig också, som jag i dagsläget verkligen inte alls är bra på.






Saknar mina grabbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0